Ekokodex

Drobečková navigace

Úvod > Ekoškola > Ekokodex

Kalendář akcí

P Ú S Č P S N
24
Program Čichové vnímání MŠ Markušova
25
Program Čichové vnímání MŠ Dubnova
26 27
Setkání dospělého Ekotýmu školy
28 1 2
3
Jarní focení v Dubnové
4
Jarní focení v Markušové
5
Druhý termín Podologického vyšetření Markušova i Dubnova
6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17
Trénink atletických disciplín MŠ Markušova
Stateček - výlet TD Žlutá třída
18 19
Oprincezně Pampelišce pohádka
20
Návštěva knihovnyŽabky
Návštěva Esetu Růžová třída
21
První jarní den, přání v okolí MŠ
22 23
24
Líhneme ve školce
25
Líhneme ve školce
26
Líhneme ve školce
27
Líhneme ve školce
28
Líhneme ve školce
Náhradní logopedická depistáž Markušova
29 30
31 1
Tajemství rybníka - Pomněnky
Návštěva městské policie Modrá třída
2
tajemství rybníka - Žabičky
3
Stavitel města - Malá technická univerzita - Modrá a Žlutá třída
4 5 6

Naše školka Markušova

Mateřská - snaží se o důvěryhodný vztah mezi dětmi a dospělými, být tolerantní, zdvořilá a empatická

Autentická - snaží se být spolehlivá, věrná daným hodnotám, smýšlení a charakteru

Radostná - snaží se oradostnou atmosféru ve třídách, na akcích a pozitivně působit na veřejnost

Kolektivní - snaží se o stmelování celého kolektivu MŠ, který si pomáhá a podporuje

Usměvavá - snaží se, aby děti přicházely a odcházely s úsměvem a rodiče byli spokojeni

Šikovná - snaží se o všestranný rozvoj dětí, jejích znalostí, dovedností a tvořivosti

Otevřená - snaží se o otevřený přístup k dětem, rodičům i veřejnosti, jejich připomínkám a názorům

Vstřícná - snaží se podporovat individualitu dětí, naslouchat jim a tolerovat je

Adekvátní - snaží se o přiměřené nároky a požadavky odpovídající účelu a cíli, které vedou ke správnému vývoji dětí

Strom Eko-kodex

Naše školka Dubnova 

Dynamická - snaží se rychle reagovat na nové trendy a zařazovat je do výchovných programů 

Usměvavá - snaží se, aby děti přicházely a odcházely s úsměvem a rodiče byli spokojeni

Bezpečná - snaží se o maximální bezpečnost dětí během celého dne a minimalizovat všechna rizika

Naturální - snaží se, aby děti vyrůstaly v souladu s přírodou, životním prostředím a vnímaly důležitost její ochrany

Otevřená - snaží se o otevřený přístup k dětem, rodičům i veřejnosti, jejich připomínkám a názorům 

Vstřícná - snaží se podporovat individualitu dětí, naslouchat jim a tolerovat je

Adekvátní - snaží se o přiměřené nároky a požadavky odpovídající účelu a cíli, které vedou ke správnému vývoji dětí