Kalendář akcí

P Ú S Č P S N
27
Jak se hraje písnička?
Setkání dospělého Ekotýmu školy
28 29 30 31 1 2
3 4
Zvířátka a loupežníci - pohádka
5 6 7 8 9
10
Jarní prázdniny, omezení provozu
11
Jarní prázdniny, omezení provozu
12
Jarní prázdniny, omezení provozu
13
Jarní prázdniny, omezení provozu
14
Jarní prázdniny, omezení provozu
15 16
17
Trénink atletiky v Hale - MŠ Markušova
18
Masopustní průvod školkou, karneval MŠ Dubnova
19
Masopustní průvod po školce, karneval MŠ Markušova
20 21
1.Lekce plavání pro přihlášené děti 2. pololetí
22 23
24
Program Čichové vnímání MŠ Markušova
25
Program Čichové vnímání MŠ Dubnova
26 27 28 1 2
Drobečková navigace

Úvod > Ekoškola > Ekokodex

Ekokodex

Naše školka Markušova

Mateřská - snaží se o důvěryhodný vztah mezi dětmi a dospělými, být tolerantní, zdvořilá a empatická

Autentická - snaží se být spolehlivá, věrná daným hodnotám, smýšlení a charakteru

Radostná - snaží se oradostnou atmosféru ve třídách, na akcích a pozitivně působit na veřejnost

Kolektivní - snaží se o stmelování celého kolektivu MŠ, který si pomáhá a podporuje

Usměvavá - snaží se, aby děti přicházely a odcházely s úsměvem a rodiče byli spokojeni

Šikovná - snaží se o všestranný rozvoj dětí, jejích znalostí, dovedností a tvořivosti

Otevřená - snaží se o otevřený přístup k dětem, rodičům i veřejnosti, jejich připomínkám a názorům

Vstřícná - snaží se podporovat individualitu dětí, naslouchat jim a tolerovat je

Adekvátní - snaží se o přiměřené nároky a požadavky odpovídající účelu a cíli, které vedou ke správnému vývoji dětí

Strom Eko-kodex

Naše školka Dubnova 

Dynamická - snaží se rychle reagovat na nové trendy a zařazovat je do výchovných programů 

Usměvavá - snaží se, aby děti přicházely a odcházely s úsměvem a rodiče byli spokojeni

Bezpečná - snaží se o maximální bezpečnost dětí během celého dne a minimalizovat všechna rizika

Naturální - snaží se, aby děti vyrůstaly v souladu s přírodou, životním prostředím a vnímaly důležitost její ochrany

Otevřená - snaží se o otevřený přístup k dětem, rodičům i veřejnosti, jejich připomínkám a názorům 

Vstřícná - snaží se podporovat individualitu dětí, naslouchat jim a tolerovat je

Adekvátní - snaží se o přiměřené nároky a požadavky odpovídající účelu a cíli, které vedou ke správnému vývoji dětí